dimarts, 3 de desembre del 2013

Calendari d'advent

Fa un parell d'anys que m'ho passo pipa preparant el calendari d'advent, i és que la Laia n´és una gran fan!
A casa tenia un tub de cartró gran, que el guardava per allò de mai se sap...I de sobte vaig recordar el post de l' Hada de papel del nadal passat: Un calendari de Nadal ben interactiu.
El Hada de papel
Vaig folrar el tub amb un paper d'embolicar nadalenc i amb un punxó vaig fer 24 forats, vaig tallar 24 rodones de cartolina ondulada, la Laia em va ajudar a decorar i enganxar els gomets numerats i quan ja dormia vaig enfilar els 24 detalls: joguinetes de plàstic, bombons, caramels... No tinc fotos del procés perquè no em pensava que acabaria funcionant...i ves per on! 
Ara em penedeixo de no haver triat uns colors i materials més bonics...mira que ha quedat lletjot pobre! 
Per millorar-lo una mica vaig posar washitape per tot arreu! i com que pesava molt per aixecar-lo cada vegada que caigués la sorpresa, vaig fer una porta amb cortinetes de paper de seda
I va arribar el dia 1...


Ella contenta, i jo més!

Aquesta quinzena, a l'article del Reusdiari he fet una selecció de calendaris d'advent, si encara no l'heu fet potser hi trobeu inspiració:

10 comentaris:

glaramknits ha dit...

Que ingeniós! L'any vinent, me'l copio. Gràcies per compartir

gemma (de melimelum) ha dit...

Però què original!! Jo també me l'apunto per l'any vinent!!! Gràcies!!!

Muns ha dit...

Uuuuun moment, no hi estic gens d'acord! A mi m'encanta el paper i com ha quedat... potser no és gaire infantil però ha quedat xulíssim, el contrast és molt bonic!!! I la idea és molt original! Felicitats :D

cristina ha dit...

Jo també penso que t'ha quedat prou bonic, Margarida! i ella no pot estar més feliç, ho diu tot la seva cara! jajajaja!!! jo encara no he fet mai cap calendari d'advent... potser , l'any vinent... segur! Em fa feliç saber que tot va bé amb la teva nova tasca de difusió del món crafter al diari! enhorabona!

Judith ha dit...

Que original! m'ha encantat!

orange/chocolate ha dit...

Ben original. M'agrada molt la idea.

La capsa de galetes ha dit...

Ostres!El trobo genial!M'ho apunto per l'any que vé o per una altra ocasió!Gràcies!

calavera coki ha dit...

que bonic :)

Ganxetades ha dit...

Quina bona pensada!!! M'encanta, tot un encert!!

ANNA ha dit...

Quina idea més original m'encanta! És xulíssima! Me l'apunta! ;)