divendres, 24 de juny del 2011

Manteta d'estiu

Feia temps que em ballava la idea pel cap, i quan vaig saber que el Vicent neixeria al juny no ho vaig dubtar ni un moment. La roba la vaig comprar aquí i la punta me la vaig inventar barrejant diferents patrons, us ho explico:

Com ho he fet?
Primera volta: clavem l'agulla de ganxet (fineta) directament a la tela aprofitant els repunts de la vora i fem  punt baix, fem tantes cadenetes com faci falta per arribar al següent repunt que vulguem treballar.
Segona volta: tot pb
Tercera volta:
1 pb, tres cadenetes, 3 pa al primer pb, saltem tres punts i al quart tornem a començar amb el pb.

NOTA: La propera vegada no faré tants punts baixos a la primera volta, la punta ha quedat massa atapeïda...i per això he tardat més del que em pensava! si no és una manteta que es fa en un tres i no res.

19 comentaris:

Alhana ha dit...

Ha quedat preciosa. Segur que els pares del Vicent la gastaran amb molt de gust! Fa temps que estava amb la idea de fer una manteta d'aquestes però d'hivern, que aquí a l'estiu gastem ventilador més que manta. ;-)
Gràcies per compartir la punta!

maria ha dit...

xulíssima és poc! =)
És ideal pels vespres d'estiu.

ginesta ha dit...

què bonica! m'encanta com ha quedat, els colors, l'estampat i la punta :)

Laia ha dit...

Oh, la trobo preciosa! La tela m'encanta i la punteta li queda perfecte!

Ganxetades ha dit...

Molt bona idea!! Ha quedat molt bonica, la roba és molt encertada!

Ana ha dit...

Preciosa! I quina troballa aquesta botiga!

Núr ha dit...

Jo en volia fer una amb una punta de ganxet, però no vaig tenir en compte que el marge de costura de dins havia de ser tot igual... No sé si tu ho has tingut en compte, però a mi em toca buscar ara un biaix ben maco! hehehehe

Lua ha dit...

Quina monada! queda preciosa amb la punteta! Et volia felicitar pel teu blog, fas coses precioses...

Elena ha dit...

la roba és molt xula,
la punta també,
i esclar,
tot junt és xuliisssiimmm!!!!

lo didal ha dit...

Oh cada vegada et superes més i més.... xulísima....

Neus ha dit...

Què ràpida que l'has acaba! A mi últimamnet se m'aternitzen els projectes...
A veure què serà el següent...

MJ ha dit...

preciosa la manta!

Ayla Manchot ha dit...

Hola, es la primera ves que te visito, pero tus trabajos estan lindisimos ^_^. Te invito a mi blog http://tejiendo-ideas.blogspot.com
Te mando muchos saludos desde México.
Ciao ^_^

Aurora ha dit...

wowww, queda perfecte, molt xula. Felicitats!!!

Wilma ha dit...

Està preciosa!

Kelly @ Run With Glitter ha dit...

I can't read it but the picture says it all! BEAUTIFUL!!! ! http://runwithglitter.blogspot.com/

Muns ha dit...

M'encanta! És tan bonica la roba...

lolitege ha dit...

hola!!! felicitats pel blog, és molt xulo!!
m'encanta la manta com t'ha quedat!!!!

una pregunta, quan et van enviar la roba de fabric, et van cobrar a correus per l'aduana?? pq jo fa un any i pico vaig comprar roba en aquesta botiga i quan vaig anar a buscar-la, vaig pagar com més del que em van costar les teles.... :(

merci!!!!

loli

margarida ha dit...

Loli,
Motes gràcies.
A mi ni em van fer pagar res a l'aduana, però sé que si et passes d'un preu corres el risc que et facin pagar un recàrrec a l'aduana...un rotllo!