dissabte, 16 de novembre del 2013

al TEDxReus

Les Ganxetes del Pòrtia estàvem convidades a participar al TEDxReus, un programa d’esdeveniments locals auto-organitzat en els quals es reuneix a un grup de persones per compartir una experiència TED.
En principi només havíem de participar-hi fent el logo, però de mica en mica la cosa es va anar enredant i vam acabar per fer una xerrada i un taller. I sí, em va tocar a mi parlar.

No ho hagués dit mai, sóc la persona més tímida del món i veure'm en una situació així em genera una angoixa terrible. Però m'ho vaig plantejar com un repte personal, una oportunitat única (crec que mai més hauré de tornar a parlar davant de més de 150 persones!) i tot i els nervis, la cagada de la data (dic que les Ganxetes ens reunim dels del 2012 enlloc de des del 2007!), quedar-me en blanc (gràcies noies per xivar-me què havia de dir) i els problemes tècnics (no es va poder veure el power point ni els vídeos que teníem preparats- i mira que hi havia tècnics, cables i pantalletes), n'estic prou satisfeta!
El que més greu em sap és la feina que van fer l'Assumpta i el Jordi, que es van currar un vídeo tutorial fantàstic i no es va poder veure!

2 comentaris:

TXELL ha dit...

Uff, quin valor! Més de 150 persones!! Jo m'hauria mort de por directament... Me'n alegro que malgrat els problemes tècnics tot anés tan bé ;-o)

laura ha dit...

Ohhhh ted talks a reus!!!!!!! Quina passada!!!